Teach the Teachers 1B Vervolgmodule
Teach the Teachers 1B Vervolgmodule
Deze module biedt een passend vervolg op de TtT 1A, waarin het geven en het ontvangen van feedback centraal staat. Bij de module TtT 1B gaat het om het geven van patiëntgebonden supervisie en het onderbouwen van beoordelingen. Aan de hand van een eigen casus ga je dieper in op het geven van supervisie en de wijze van begeleiding die bij het ontwikkelniveau van de aios past. Daarnaast wordt de tijd genomen om de elementen van een goed onderbouwde beoordeling uit te diepen.
Leerdoelen uitklapper, klik om te openen
Tijdens deze training:
- Krijg je inzicht in de groei van competenties
- Neem je kennis van verschillende begeleidingsstijlen passend bij het ontwikkelniveau van de aios
- Fris je je basiskennis over de KPB als feedback- en beoordelingsinstrument op
- Maak je kennis met het ‘frame of reference’ als techniek om feedback en beoordelingen te onderbouwen
- Oefen je met het adequaat onderbouwen van een beoordeling en het concreet formuleren van feedback
Het trainingsaanbod sluit aan op de competenties voor opleiders, zoals omschreven in het competentieprofiel van de KNMG.
Ervaring deelnemer
''Ik wil jullie nogmaals bedanken voor de inspirerende training; ik merk dat mijn mede-opleiders weer met vernieuwde energie en frissere blik hun opleidingstaken oppakken''.
- Hans Kirkels (opleider Cardiologie)-
Voor wie uitklapper, klik om te openen
De training is bedoeld voor medische specialisten in een opleidingsziekenhuis.
Overige informatie uitklapper, klik om te openen
Aantal deelnemers: maximaal 14 personen
Accreditatie: de training is met 6 punten geaccrediteerd (GAIA)
Duur training: 1 dag
Ingangseis: om deze training te kunnen volgen dien je TtT 1A of een training met vergelijkbare inhoud gevolgd te hebben.
* op alle trainingen zijn de algemene voorwaarden van toepassing
Inschrijven 2023 uitklapper, klik om te openen
Contact uitklapper, klik om te openen
Wil je meer weten ? Neem dan contact op met teachtheteachers@umcutrecht.nl of 088 75 53451 (ma, di en do).